Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürApple’dan randevu ve uzaktan destek uygulaması

    Apple’dan randevu ve uzaktan destek uygulaması

    ekran_resmi_2016-11-10_00_26_08Teknoloji şirketi Apple, kendi mağazalarında gerçekleştirdiği servis işlemleriyle ilgili dünyanın birçok ülkesinde eleştiri oklarını üzerine alıyor. Yoğunluktan ve arıza sonrasında uzun süre sıra alamamaktan şikayet eden kullanıcıların şikayetleri biliniyor. Teknoloji şirketi bunlara kayıtsız kalmadı ve hem randevu hem de uzaktan destek sağlayan Apple Support adlı mobil uygulamasını yayınladı. Daha önce şirketin web sitesi üzerinden erişilebilen destek sayfası, artık mobil uygulama üzerinden de kullanışlı bir platform sunmaya başlıyor.

    Apple kullanıcılarının satış sonrası destek konusunda diledikleri yerden erişim sağlayabilmelerini sağlayan mobil uygulama, aralarında Türkçe’nin de olduğu 12 dilde yayınlandı.

    Apple Support uygulamasına Apple kimliği ile giriş yapılıyor ve hangi cihaz konusunda desteğe ihtiyaç duyulduğu belirtiliyor. Gerektiği anda bir Apple yetkilisiyle canlı chat üzerinden kontak da sağlanıyor. Probleme uzaktan çözüm üretilemiyorsa randevu alma safhasına yönlendirme oluyor.

    Uygulama ile ürün ve hizmetlerle ilgili detaylı bilgiler de sunuluyor. Apple’ın söz konusu uygulamada insanın yanı sıra chat bot’ları kullandığı ifade ediliyor. Teknoloji markasının kendi ürünleri ile ilgili yayınladığı uygulama olumlu tepkiler alırken güncellemeler yoluyla daha da geliştirilebilecek etkin bir yazılımsal yapı sunduğu da görülüyor.

    Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz…

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN